niedziela, 18 września 2016

Cierpliwości :)

Droga Czytelniczko, drogi Czytelniku, przepraszam, że tak długo milczę na blogu i/lub tak długo czekasz na odpowiedź na swój list.

Kilka tygodni temu ukazała się polska wersja książki, którą czytałam po angielsku, pisałam już o niej w rekomendacjach. To Nigdy dość dobra, dr Karyl McBride. Książkę zamówiłam i wkrótce zapoznam się z jej polską wersją. Ale jej intensywna reklama spowodowała wiele dyskusji i sprawiła, że niektóre kobiety, które się odnalazły na jej kartach, zaczęły szukać informacji na ten temat w internecie. I tak trafiły do mojego bloga. Ty może także się tak tutaj znalazłaś. Ogromnie mnie cieszy to powodzenie (im więcej wiedzy na temat narcystycznej opresji, tym lepiej), ale i nieco mnie przerasta: dzienna liczba wizyt na blogu idzie w tysiące, a listów w skrzynce zbliża się do setki. Ogromnie mi przykro, że nie jestem w stanie odpisać na wszystkie na bieżąco - mam pracę, rodzinę, dzieci i doba staje się za krótka. Ale proszę o cierpliwość. Odpiszę na wszystkie.

Każdą historię czytam starannie i nieraz płakać mi się chce... Przy wielu historiach moje osobiste straty wydają się drobną niedogodnością. Tyle nigdy nie dostrzeżonej, nie ukaranej krzywdy, gotuje się we mnie wściekłość na sprawczynie tej przemocy. Trudno do odpowiedzi na taki list usiąść gdzieś między powrotem z pracy, a zawiezieniem dziecka do dentysty. Taki list zasługuje na uwagę i skupienie. Dziękuję ogromnie za zaufanie.

Czytelniczko, proszę, nie wątp w swoje uczucia, nie myśl, że Cię lekceważę. Sama jako córka narcystycznej matki, kiedy ktoś długo mi nie odpowiada, mam tendencje do myślenia, że mnie ignoruje, że to co napisałam jest słabe czy bezwartościowe i po co w ogóle komuś tym głowę zawracam. Jeśli i takie myśli Ci przychodzą to głowy, wiedz, że to nieprawda. Jestem po Twojej stronie, proszę jeszcze tylko o chwilę cierpliwości. Uściski i zabieram się do listów :-).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z uwagi na tematykę bloga i konieczność chronienia jego Czytelniczek i Czytelników przed emocjonalnymi nadużyciami, wszystkie komentarze będą moderowane.